چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟

خرید بک لینک
نماز یعنی غرق شدن در عظمت خدا، نماز روشنی روح و روان است ،✿⊱نماز شکر بی کران نعمت هاست،نماز به جا آروردن حق بندگی است،✿⊱ نماز زلال ترین شبنم شقایق ایمان است ،نماز پس انداز در بانک سعادت است ،✿⊱نماز زبان مکالمه با خداست،نماز کارت عبور از گذر گاه قیامت است،نماز مانعی از عذاب و آتش الهی است ،نماز توشه مومن و مونس او در خانه قبر است ،✿⊱نماز تاج افتخار در قیامت است ،نماز عامل درخشش چهره در محشر است ،نماز نردبان ترقی انسان به در جات برتر است ،نماز عامل روسیاهی شیطان است ،✿⊱برچسبها: نماز چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟...

ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت: 19:31

• نماز موجب ياد خداست: ياد خدا بهترين وسيله براي خويشتن داري و كنترل غرايز سركش و جلوگيري از روح طغيان است. «نمازگزار» همواره به ياد خدا مي باشد، خدايي كه از تمام كارهاي كوچك و بزرگ ما آگاه است، خدايي كه از آنچه در زواياي روان ما وجود دارد و يا از انديشه ما مي گذارد، مطلع و باخبر است و كمترين اثر ياد خدا اين است كه به خودكامگي انسان و هوسهاي وي اعتدال مي بخشد، چنان كه غفلت از ياد خدا و بي خبري از پاداشها و كيفرهاي او، موجب تيرگي عقل و خرد و كم فروغي آن مي شود. • نظافت و بهداشت: از آنجا كه نمازگزار در برخي از مواقع همه بدن را بايد به عنوان «غسل» بشويد و معمولا در شبانه روز چند بار وضو بگيرد و پيش از غسل و وضو تمام بدن خود را از هر نوع كثافت و آلودگي پاك سازد؛ ناچار يك فرد تميز و نظيف خواهد ب چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟...

ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: بخوانیم؟چرا, نویسنده: بازدید: 242 تاريخ: دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت: 19:31

صفحه بندی